2014. augusztus 4., hétfő

Helyzetjelentés!

Sziasztok kedves - egyáltalán még meglévő - olvasóim!

Ne haragudjatok ezért a hatalmas kihagyásért, de hosszú féléven vagyok túl, a nyári szünetem eddigi részében pedig ingáztam Pest és egyéb helyek közt, szóval most hogy viszonylag kipihentem magam, visszatértek!
A helyzet, hogy a sztori kb 4 fejezetét már megírtam, valamikor februárban, de elromlott a gépem és a fejezetek vele együtt elszálltak, így kénytelen vagyok újraírni őket. Az augusztust azzal fogom tölteni, hogy megpróbálok minél több fejezetet megírni, hogy szeptemberben újult erővel visszatérhessek. A fejezeteket szépen lassan heti vagy 10 napi rendszerességgel publikálom majd, mert rengeteg minden vár rám még idén, úgyhogy remélem sikerül annyi részt megírnom, hogy nem fogy el kb karácsonyig, mert akkortájt leszek képes újra leülni írni. Szóval nagyon kell igyekeznem. De szeretném bepótolni a hiányt, úgyhogy készüljetek! :)
Azért írok most, hogy tudassam veletek, nem végeztem! Végigírom a történetet, mert összeállt a fejemben és szeretném ezt átadni nektek. Tehát készüljetek, szeptember elején visszatérek! :)
Egy kis részlet a fejezetből! ;)
"Úgy néz ki, a katona játszani akar, hát akkor játszunk…"

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök hogy visszatértél, már most várom a fejezeteket, úgyhogy most lett egy ok, hogy várjam a szeptembert :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Én nagyooon várom már! ;)
    Szép napot, Bonie Millis

    VálaszTörlés